maanantai 26. marraskuuta 2012

~

Juu, ajattelin tässä nyt postata (;
 
Ajattelin nyt kertoa vähän suunnitelmistani.. siis jos ketään edes kiinnostaa u_u'
 
~Tällä hetkellä odottelen Daisylle obitsua ja Lucylle sipsuja nwn~
~Joululahjaksi saan erään herran~
~Hänelle obitsu~
~vaatteita~
~ja sitten joku nukke~
 
Tää ei oo nyt yhtään varmaa, mutta olen niin ihastunut BJD:eihin, että oli pakko vähän katella
iple housee >u< Ja sitten mä ihastuin..löysin rakkauteni.. sen henkilön, jonka kanssa olen valmis viettämään vaikka loppu elämäni *Q* ~ <3
Ja tämä nukke on... TIDIDIII..
 
 
 
 
 
 
 
 
...
 
 
 
 
 
 
Amy *Q* *Q* *Q*<3<3<3<3<333<3<33<3 nun~
 
Olen vaan niin rakastunut!!
Muttä tätä en tule ihan heti saamaan.. Koska tarviin rahaa ja muitakin nukkejuttuja on vielä tulossa ennen tätä.. :'(
 
Ottakaa minuun yhteyttä jos ootte myymässä BJD'eitänne!!
Olen erittäin, _erittäin_, _ERITTÄIN_, _(ERITTÄIN)_ kiinnostunut ^u^
Sähkäriä tähän osoitteeseen:
 
 
Huomiooo~
Ja jos olisitte kiinnostuneita, olen _ehkä_ myymässä Katyn.. D;
Tämä ei ole viälä yhtään varmaa, mutta jos löytyy kiinnostuneita, olisin valmis harkitsemaan myymistä. Sillä ei oo ollu juuri koskaan oikeen tunnearvoa.. :(( Hinta ois ehkä jotain 40euron luokkaa..
Huomioitavaa Katysta:
Obitsu on white ja pää on yhden sävyn vaaleampi..
Peruukki ei ole missään parhaimmassa kunnossa
 
 
 
Muistakaahan osallistua myös giveen!! ^^
 
 
 
XOXO mursu ja pallopäät~
 
 
 

10 kommenttia:

  1. Nätti toi BJD nwn Mutta haluun että huomioit yhden asian... BJD:t on tarkotettu vasta vähän vanhemmille kuin 12-vuotiaille. Ne on nimittäin vieläkin hauraampia kuin pullipit, ja suurin osa hartsiharrastajista on yli 14-vuotiaita. Ethän vihaa mua vaikka tulin saarnaamaan tollein inhottavasti? u___u

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en toki pahota mieltäni ^u^ Ymmärrän kyllä mitä tarkotat, mutta oon _hyvin_ varovainen aina mun nukkejen kanssa. ;)

      XOXO mursu ja pallopäät~

      Poista
  2. Oisin ehkä kiinnostunut kathysta, kuva tähän mailiin:

    tai.teilija99@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Toi BJD on ihana owo
    Ja mä oisin tositositosi kiinnostunu Kathyst :D oon kiinnostunu kaikest aina ku joku myy jotain XD Mut Kathy on nätti ja haluun lisää ja lisää ja lisää nukkei owo Jos haluut ottaa yhteyttä ni tähän osotteeseen :D Iluvatar_silversilence@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. 0w0 ihana toi BJD<3

    jajajjajaja Kathy on tosi kaunis ja kaikkee mut en haluu riistää sitä sulta jtn en aijo tehdä tarjousta >:D (äläotapahal,koskatarkotanvaanhyvää(: )

    VastaaPoista
  5. Voi että tämä on niiin ihana vov

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä BJD:eet sopii myös 12 v. ihmiselle. Kun siis onhan noita jtn 9v BJD tyyppei ulkomail(oon joskus nähnyt youtubesta), nii et jos on vaan semmonen et pystyy pitää hyvää huolta :) mutta varmaan kuitenkin ehk parempi olla vanhempi.


    älkää vihatko mua kun laitoin tämmösen kommentin

    VastaaPoista
  7. ET SIT KERTONU ET MYYT KATYN ;( Oot kakka ;( Katy on IHANA <3<3 Et viittis sit Lucyn perhe menee rikki ;(


    http://my-pullip-dream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. miksiiii OI MIKSIII! et saa myydä katyy:(:( mut ihana BJD ;)♥

    VastaaPoista
  9. Ihana blogi sulla. Liityin lukijaksi :))
    Tooosi nätti toi BJD<3 Iple Housella on muutenki nättejä nukkejaC:

    pinjanpullipblogi.blogspot.com <- liittyisitkö<3

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3