sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Nuketuttaako? -Ei.


._.
Joudun _ehkä_ pitämään vähän taukoa tän blogin kanssa D:
Mieli on ihan koko ajan maassa, eikä mikään oikeen kiinnosta.
Päätin nyt kuitenkin postata teille, kun tuli sellainen tunne et: "Voi eeeeii. :'( Ne mun 59 halinallee tarvii muaaaa!!" ;D

Varoitan laatua.













~

...
Mulla on myös yks ongelma. Ku oon tilannu coolcatilta vähän kaikkee, jaahahajaa sielt tuli sitte se lasku, mut siin ei oo mitään tilinumeroo tai linkkii mihin pitäis maksaa..? ö w ö Voiko joku kertoa mitä pitäis tehä? ;D Toivoisin et se nukkeinto nousis sit taas ku saan sen paketin. Siis jos nyt ees saan...

Päästään muuten aika pian muuttamaan meijän uuteen kotiin n w n
Iskä osti joskus puoltoist vuotta sitte jonku vanhan talon, mut se ei päässy heti remppaa sitä ku sen joku kaveri tai joku asu siel jonku vuoden;D.. Mut nyt siel alkaa olee valmista. Sit mun nukkeliinit saa isomman kodin ♥ Jei!

Lähen tänää helsinkii, serkulle. En tiiä viel kuinka kauan oon siel..

Ei mulla ollu muuta sitten ..

xoxo Mursu ja pallopäät ~

Pystyttekö kymmeneen kommenttiin?

8 kommenttia:

  1. Uuhh, ihania kuvia ja ihhana somelainen muija ! (...) Mul menee lujaa. :DD Harmi ettei nuketuta. :(

    VastaaPoista
  2. Älä nyt kuole sentää ;( Mutmut haluutko hakee mut pois täält yksinäisyydest ;___;

    VastaaPoista
  3. Harmi että nukkeintosi on ihan maassa. Itselläni se hyppii jo pilvissä nwn _Aina_ aamulla herään, syön ja ompelen pupusilleni jotain uutta päällepantavaa c: Se on kyllä virkistävää! Kannattaa kokeilla~ Ihana sääkin tänään Helsingissä. Puut ovat lumisia ja kauniita. Lintujakin on tullut metsästä asti pihalle nakertamaan talipalloja. Toivottavasti nukkeintosi nousee edes vähän tässä lomalla! Söpöjä kuvia räpsit :D

    Muovirakkaus.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. On kyllä tylsää kun nukke into menee mulla oli sama jonkun aikaa sitten mutta kun Mandi (pullippini) sai uuden obbarin niin siitä alkoi taas uusi lukukausi nukke intoilussa!
    _______________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Aww, Lucy ja Luke olis kyll söpö ppari♥

    VastaaPoista
  6. eli se oli sun serkkus jonka kans olit cubukses ? :D

    VastaaPoista
  7. Ihanii kuvii:33 Ja harmi ettet enää oikee jaksa nukkeilla:C

    VastaaPoista
  8. uuuuhhhhh ahhhhh nams<33<3 mitä hottiksia siellä onki ;D grauhhh ♥
    Ps.sori etä en oo kerenny kommata, olin leirillä n_n

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3