maanantai 24. joulukuuta 2012

Haavat paranevat~

Mooiiii ;3
Musta postaustahti alkaa olee aika sopiva, vai mitä tuumaatte?

WUAAAH!!! .___. On joulu!!!:3
Ei vaan jotenkin tunnu siltä.. 
Se kai johtuu siitä, kun sain vain muutaman hupsun lahjan. Olen myös vähän masentunut, koska toivomani herra ei saapuutkaan vielä tänään.. Kumpa tulisi nopeasti. c:

Sain tehtyä tarinalle jatkoa.
Olin kyllä aiemminkin tehny, mutta siitä tuli jotain hirveää.. ö w ö

Viisaimmat varmaan tajusivat, että jatkan samaa draamatarinaa ihan vanhan juonen mukaan, mutta kaikki eivät ole noita "vampires minds"seja..
Eli kaikilla osilla tulee olemaan omat nimensä, ja tän osan nimi on siis toi "Haavat paranevat~"
Kuvia en oo taaskaan muokannu, koska muuten en olisi ehtiny tekee tätä postausta tänää..

Enjoy!


Tytöt istuskelevat rauhassa viettämässä joulua c:


D - Saadaankohan me mitään joululahjoja?! n u n


L - Emmä tiiä.. .__.
*hiljaisuus*


L - *hiljaisella äänellä* Kuules Daisy..


D - Niiiin? ^^


L - *menee lähemmäs Daisya*


L - Mulla on sulle yllätys.. n u n ~ Silloin kun olit koomassa PLAAPLAAPLAA.. Ja tarvitsimme jonkun sun sukulaisen parantamaan sut. Joteeen.. Kutsuin sun Lukas serkun tänne!


D - Mi-mittäääh!!?? O w O
L - Tiiän, eiks ookki kivaaa!!?? c::
D - E-ei, en minä sitä..


D - eih.. > n < En just nyt jaksais sitä! Hirvee ihminen!! "minä minä minä"


L - Eikai se nyt niin paha voi olla..? Ihan kivalta se kuullosti puhelimessa.. ^^ Jännän paksu puhe sillä 8D Mistäs päin se on??


D - Me.. me ei vaan tulla hyvin juttuu .___. Ja se on saksalainen.. Milloin se on oikee tulossa?
 L - Se sano et yrittää kerkee täks päiväks.


D - *nousee* *itkuisena* mun täytyy vähä miettii tätä..


~



 


L - m-Moi:)


L - *istuu Daisyn viereen*


L - Tuu kattomaan mitä joululahjoja saatii ^^ Kato vaikka tätä söpöö kaulakoruu jonka Amy anto mulle c;


D - *vilkaisee Lucyn kaulakorua*


D - *kääntää katseensa pois* Ei kiinnosta.


L - No anteeks et yritin olla killti kerranki!


D - So-sori.. Ei tää liity suhun mitenkää..


L - *pysähtyy ja jää kuuntelemaan*


D - Me ollaan Luken.. Anteeks siis Lukasin kans ku sisaruksii.. jouduin viettää aika paljon lapsuudest sen kans. Luke oli _niin_ olevinaan! D; Se oli niin ärsyttävää!! Olin aina toisena.. En koskaan ekana. *tunteet nousevat pintaan* Jaja se aina haukku mua.. *alkaa pillittämään*



L - ;____; voivoi.. E-ei se niin pahalta kuullosta.. Kaikilla "sisaruksilla" on varmasti tollasii samanlaisii kinoja.. ._____.


D - *vajoaa taas alas* e-ei se ollu mitää normaalii kinaa..


L - No eiks se oo sillee et, haavat paranee..


 L - *laittaa kätensä Daisyn käden päälle* ..eikä arvet tapa.

 ~

Semmonen kakka tällä kertaa n u n

Kommenttiiaaaaa?

XOXO mursu ja pallopäät~



7 kommenttia:

  1. Ihana~! Toivottavasti Lukas saapuu pian nwn

    VastaaPoista
  2. NO aika kiva ei kyllä parasta laatua mutta olihan se ihan kiva!
    ___________________________________________________________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Oijoi ^^ Toivottavasti herra saapuisi pian ^^^


    http://my-pulip-dream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. uuuhh nam<3 tosi söpö :) jajajaa haluun jo nähä herrasi ;))

    VastaaPoista
  5. Toi loppu oli niin sulonen :3

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3