keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Lumppa piit ^^

inside juttujaaa...


Moi:3

Herrani ei ole vieläkään saapunut >n<
MURRR!!~ Kaikki saa kuolla!!!!

Mä ja Emppu oltiin tänään Lottiksella kuvailemassa nukkeja ja vaihtamassa Michellen obitsu c:

Saatiin väsättyä hieno KT.. .____. Joka ei kuulu draamatarinaan, muttamutta kaikki mitä täs tapahtuu on siis ihan totta eikä läppää ö w ö

Varoitus!
Kuvat saattavat sisältää alastomia nukkeja!
+ Laatu.. Koska oli vaikee kuvaa ku ne yhet nauratti >n<



Tytöt istuskelevat.. ja makailevat viettämässä aikaa Amylla ja Hayleyllä.


A - *hermona* Älä tuu.. Älä tuu..


Y - Mooi! Tulin suihkustaa!!~ Ai.. meillä on vieraita .___. *nolona*


E - Moi Yoohei ^^


L - ÄÄÄÄKK!! Poika! Ja mun hiukset on ihan sekasin!!


L - *töttödöttödöö* Se ei saa nähä muaa!!


H - Eileen, mist sä tunnet Yoohein?

E - Ööh.. o__o Vanha tuttu..


D - *nousee istumaan* Mitäs tääl tapahtuu??


A - E-eei mitää ö w ö

L - *tulee takaisin huoneeseen*


L - Amyl on poikkis ^^ !!


A - *kaataa pöydän* Se ei oo mun poikkis!! >n<

H - Eipääää:D


~


Kaikki ovat nukkuneet.. tai puuhailleet yön yli. On vihdoin aamu.




D - No kai mun pitää tehä face ku kaikki muutki on siel..


E - ..mul on ollu ainaki 15 poikkista.

L - Ja ikää sul on..?

kukaa ei huomaa et Daisyn hiukset on täs kuvas auki

M - *stalkkaa Daisyy peilin kautta*


M - *stalkkaa*


H - syömään!! n u n


D - *kipitikopiti*


D - Michelle..? Tuutko syömää?


M - AA.. Joo tuun;3 Daisy muuten, kuinka vanha oot?


D - 15.. Kuinka nii?


M - Eiku ajattelin vaa... No mennään nyt syömää;)

~


D - Hayley..? Mitä on ruokana?


H - No sitä mitä löytyy ^u^


D - ughh.. Mul ei oo nälkä.. u n u Meen takasin lepäämään.


M - E-ei mullakaan! *seuraa Daisyä*


D - *lagaus*


M - Saanko tulla sun vieree?

D - Joo tuu vaa ^^


M - Onks sul poika- tai tyttökaverii?

D - E-eii.. .____.


*katsekontakti*



 ~

viereisessä huoneessa:


Y - ooooh!! *pukee* Meen jo ylös kulta ;)

A - juu^^ Mä tuun perässä.



A - Ompas täällä hämärää.. *laittaa valot päälle*




A - *ei saa sanaa suustaan* ..

Tytöt - *huomaavat Amyn*


D - Tää ei oo sitä miltä näyttää!! o___o

M - O-ou



A - Ä-älkää musta välittäkö! Mä lähen pois häiritsemästä!!


M - *karkaa pois paikalta:D*


D - Mitä just tapahtu?!

~

Kyllä:D
Daisy on sitte Michellen kanssa yhessä ^^
Älkää nyt tappako mua vaikka teinkin Daisystä bin 3:




Okeiiii... :DDD Nyt le säätökuvat;))
















*kumarrus*

:D oli kyllä aika hienot säätökuvat:)))

Kommenttiiaaa?


XOXO mursu ja pallopäät~






9 kommenttia:

  1. Hieno kootee.. ;) En YHTÄÄN revenny en noille säätökuville x)

    VastaaPoista
  2. Mitä noi loppu kuvat oikeee oli????? O_O katsoin järkyttyneenä :DD Nooh mites tyttösten tarina oikeen jatkuu kertooko Amy kaikille vastaa mulle ;D

    VastaaPoista
  3. Hauska kt ja kyllähän mä säätökuvillekin "jonkin verran" repesin :D

    VastaaPoista
  4. Nea...Nea...Nea... Sopiiko että jätän oman versioni uudeksi vudeksi B'D Mulla on niin superhyber paljon postattavaa xd Joo säätökuvat... Repesin tääl ittekseni :D Eilinen oli ihana <3 KIITOS NEA JA EMPPULI nwn

    http://my-pullip-dream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. mikäs kimppakiva miitti nukeilla oli?? xD

    VastaaPoista
  6. kiva kt, mut en kommentoi noita muita kuvia XD

    VastaaPoista
  7. hahaah noi vikat kuvat xDD Söpö kuvatarina <3

    VastaaPoista
  8. Milloinkas se sinun herrasnukkesi tulee? :)) En malta oottaa koska saatan tietää kuka se on, ja mä en ikinä varmaan tuu saamaan sitä. Arvaan vaan. Kaikilla muilla on se mutta mulla ei :((
    Sen nimi on MELKEIN tässä kommentissa.

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3