sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Vampires mind~ part. 3

Väsäsin nyt jatkoa KT:lle (;;
Muistakaahan, ettei se edellinen postaus vaikuttanu tähän kooteeseen mitenkää.. Se oli vaan niiku.. miten nyt sanois.. ilmotus.

punainen teksti - Lucyn sisäinen vampyyri

Enjoy;33





Daisy on edelleen koomassa.. Lepää rauhallisena vuoteessa..


..kunnes

Daisy - Hmmp.. *säpsähtää*


Daisy - Ompas minulla kummallisen nälkä.. ja on aika likainen olo.. kuka mulle vaihto vaatteet kun nukuin!? *Q* Missäs olen..?


Daisy - oikun päätä särkee.. Paljonkohan kello on? ^^


Daisy - *katsoo ensin kelloa* Hui, nukuimpas myöhään.. *katse suuntautuu kalenteriin* Mitä !? 16. päivä.. joulukuuta..?! Nu-nukuinko y-yli kuukauden..? Melkein kaksi!!?


Daisy - Uihh.. Se selittää nälän ja..

Daisyn silmistä

Daisy - Lu-luvy..?


Daisy - Lucy?


Lucy - Älä koske muhun!


Lucy - Mä en..


Lucy - ..oo enää se sama Lucy


Daisy - *säikähtää ja perääntyy seinää vasten* m-mu..


Lucy - Kghaaah..! *kärsivästi*


Daisy - Daisy pakene! Ennenkuin se valtaa minut taas!!


Daisy - O____,O en en ymmärrä D;


Daisy - *juoksee hädissään pois*

~
Daisy - Miksi jätin hänet..? Hän selvästi kärsi.. Olen idiootti! ... Minun täytyy palata sinne.
~


Daisy - *katsoo Lucya*


Lucy - Da-daisy.. Sä palasit? Mumumu.. Sun täytyy heti lähtee!
Daisy - *ei ole huomaavinaankaan* Jaajaa.. :))


Daisy - Et sä normaalisti olis tollanen mua kohtaan, nyt kerrot mikä sul on.


Lucy - *kääntää katseensa muualle* ...


Daisy - ..no kerrotko mitä mulle tapahtui?


Lucy - *kääntää taas katseen Daisyyn* ... Hyvä on, mutta nopeasti.. O-olen vampyyri, olen ollut jo pitkään.. Nuorilla vampyyreillä on kykyjä hallita verenhimoaan.. Niinkuin mullakin oli. Mä-mä..


Lucy - ..mä rikoin Vampyyreiden pyhintä lakia.. Joudun kärsimään ansioni mukaan. En voi siis enää hallita verenhimoani. Jo-joten mä purasin sua..

 

Daisy - Miksei musta tullu vampyyri?
Lucy - Sä oot liian vahva.. Sun taikavoimat on kehittyny. En maha sulle mitään.


Lucy - Nyt sun täytyy mennä..
Daisy - No.. jos kerran et mahda mulle mitään, miks en vois jäädä? ;))
Lucy - o_o ... *sanaton*

..

Daisy - Mä en jätä sua enää.

~~~

Toivottavasti tykkäsitte ^w^
Joo se oli vähän sekavaa..

Eli Lucyn sipsulit ja Daisyn obbari tuli:)

Ei mulla muuta ollu.. kai.

XOXO mursu ja pallopäät~

8 kommenttia:

  1. luin tosta aluks että sä oot liian lihava :D

    mut hyvä ja jatka pian!

    •sofianukkeilee.blogspot.fi•

    VastaaPoista
  2. Uu, siistii!!! En malta oottaa jatkoo!!

    VastaaPoista
  3. Jännää! Hyvin toteutettu ja asennot oli aitoja. Ootan jatkoa! n___n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii!! ^^ ;u; Siihen tähtäsinkin, että asennot olisivat aitoja:) Kiva että huomasit ^u^

      XOXO mursu ja pallopäät~

      Poista
  4. uuuuuuuuuuu!!!!!! jatkoo ja hetii !!!

    ihananananannananaananaaa<3

    VastaaPoista
  5. Oijoi nun ihan mahtiva ^^ Odotan innolla jatkoa :> Voitaisiinkos kuvata jotain sellaista että Amy ja Hayley tulee kylään ja sitte kaikkee :D Tai siis selitän koulus paremmi jos muistan :::DDD


    http://my-pullip-dream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Love this!!! me tahdomme lisää näitä hyviä sarjoja!!!! lisää,lisää ja jos ei tule pian lisää nii sä teet vaikka itkien lisää :DDDD okei joo ehk ei ihan mut kuitenkin pointti oli et tää sarja on aivan ihana ja mä ainakin haluan monta uutta postausta tästä vielä ;D

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3