lauantai 8. joulukuuta 2012

Where are you?


Tää ei varsinaisesti oo jatkoa KT:lle, mutta tässä tapahtuvat jutut vaikuttavat myös KT:hen (;

Enjoy!~



Daisy - *Seisoo järkyttyneenä paikoillaan*


Lucy - Moikkelis ^w^ Tuutko mun kans leipomaan pipareita? ... Mikäs sulla on? ;o


Daisy - *osoittaa rytättyä paperilappua*
Lucy - Mä en jaksais tätä mykkäkoulua, voitko sanoo mikä sul on!? >w<
Daisy - Lue toi lappu perkele!!
Lucy - Okeiokei...


Lucy - *ottaa lapun maasta ja alkaa avaamaan sitä*


Lucy - *le järkytys*


Lucy - *pudottaa lapun maahan* o;;


Hei kaikki! Älkää minusta huolehtiko.. Minä muutin ystäväni luo. P.s. Pidetään yhteyttä T: Katy
Lucy - EIEIEIEI... Sehän on vasta pieni lapsi!! >n< Ei Katy saa muuttaa pois ilman minun lupaani! 


Lucy - Voieivoiei.. Mitä jos Katy jää auton alle, tai joku syö sen!? Missä sen kaveri ees asuu?!!? Ja kuka on edes sen kaveri!? *Q*


Lucy - Tää tietämättömyys on ihan perseestä! >w< *tärisee*
Daisy - Ei vielä hätiköidä.. Mitäs jos lähdettäisiin ulos etsimään Katya?
Lucy - Joo:'(


Kahden tunnin lumessa tarpomisen jälkeen, neidit ovat turhautuneet ja kylmissään..


Lucy - Emme lödä Katya koskaan!! >n<' hurr.. Täälä on tositositosi kymä..


Lucy - Voi hemmetti.. hurr! Mä luovutan! Oon ettiny jo joka paikasta!! D;; Mulla on kylmä ja... ARGGG...


Lucy - Mä luovutan..

Toisaalla..


Daisy - Missäköhä Lucy on..?


Daisyn silmistä

Daisy - Tuolla se toope vaan makoilee ..


Daisy - *tarpoo lumessa kohti Lucya*


Daisy - Lucy.. Lucy! Nyt ylös siitä!!
Lucy - Mä en enää jaksa.. Hurrr! Mä jäädyn tänne.
Daisy - No toi lumessa makoilu varmaan auttaaki asiaa tosi paljon! c;

Vähän ajan päästä sisällä..


Lucy - Huurrr.. Jos se johtuu minusta..? Oonko niin hirvee, ettei kukaan siedä katella mua? :c

Wuaaah!! Laatu paskoo päälle! SUOJAUTUKAA!!

Daisy - Mitäs sä täällä yksin istut? Haluutko viltin?
Lucy - *möksmöks*


Daisy - *laittaa viltin Lucyn päälle ja istuu siihen viereen*
Lucy - Kuules Daisy.. Luuletko että Katy lähti mun takii? :c Oonko niin kamala?


Daisy - Ei tietenkää!! :o Mistä sä tollasta sait päähäs??!!
Lucy - ...


Sellanen se oli!
I hope you like it c;

Ette uskokkaan mimmosii ongelmii ton kuvaamisessa ja tän postauksen tekemisessä oli *W*
Tän blogin kuva muisti on siis edelleen täynnä, koska en löydä sitä Picasat -kökköö ... :D
(oon kiitollinen jos joku neivoo, mistä sen löytää)
Nää kuvat on siis saatu tähän postaukseen hienolla tavalla :DD
1. Latasin kuvat aijaa.comiin
2. avasin jokaisen kuvan erikseen ja kopioin sen
3. sitten liitin sen tänne blogiin
c::::

Ja olen siis myynyt Katyn. Sen takia tämä hässäkkä D;
Älkää huoliko, Katy sai ihanan uuden kodin.. :)

Nyt vaan odotellaan joulua ... tulossa _paljon_ nukkeiluun liittyvää tavaraaaa!! *u* jeejee!

MUISTAKAA OSALLISTUU GIVEEN!!
sen löydät TÄÄLTÄ!!

Ei mulla muuta ollu.. :d


XOXO mursu ja pallopäät~

Comments??

7 kommenttia:

  1. Eieiei.. Myit katyn .. ;_; se kuuluu sun luo! ::::(((

    VastaaPoista
  2. Kiva postuas ;) Ja ihana nähdä Daisyäkin nun

    VastaaPoista
  3. Nyyh ;n; Katy oli niin sulonen!

    VastaaPoista
  4. KATYYYYYYYY TUU TAKAAAAAAAAS!!!!

    VastaaPoista
  5. Yhyy :((

    Okei, en itke varsinaisesti Katyn takia, tosin sekin on surullista :((

    Mutta siis säästin IKUISUUDEN yhteen Taeyang Raikiin :((

    Nyt se on kokonaan kadonnut Pullip Style.comista! :((

    Tietääkö Mursu tai joku lukija mistä sitä saisi?

    VastaaPoista
  6. <3 <3 <3 rakastan näit <3 <3 kiitos mursu ja kaikki sun nuket!!

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3