keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Picfic: we can sleep a same bed ~

Otsikko 10+ !

Oon kuvaillu ihan sairaan paljon mun uutta herraa!
Se on vaan niin ihana! Sen naamaki on ihanampi ku osasin kuvitella. *u*
Sen takii oli pakko taas postata.

Mun nukkeinto on _melkein_ pilvissä. 
Lukas on täydellinen. En haluu sille vähään aikaan mitään. Chipit tuun kyl jossain vaihees vaihtaa.
Lucyn obitsu on vähän kökkö. Se hajoo koko ajan palasiks. Uus peruukkiki ois kiva saada sille. Ajattelin pysyä tummissa sävyissä Lucyn peruukin suhteen (?)
Mutta sitten tämä Daisy-neiti.. Uus peruukki on pakko saada pian. Toivon että saan coolcatilta jotkut semit chipit sille. Jos saan sellaset mistä en tykkää, JäätelöHirmu;) ostaa ne multa <3 (ehkä)

Sittensitten..
Ostan Juholta yhden nuken.. Tai no siis sen pään. koska haluun alkaa kustomoimaan -u-
Ostin jo hyvät vesivärikynät ja sillee, mut sit tarviin vielä glossin, mattalakan ja kuivapastellit ainaki. ._.

No en viivyttele teitä sen enempää..
Luken saapumistarinan pariin..

Suosittelen, että luette Luken profiilin ensin.

Picfic: we can sleep a same bed ~


Nukketalossa on rento tunnelma.

Lucy - Miks se idiootti ei voi syödä sotkematta ..? >n<


Daisy - *hakkaa nukkea* Hahaa! Siitäs saat Luke! >:)
 

Kopkop!

Lucy - Kukakohan hitto siellä nyt on tähän aikaan?


Lucy - *ottaa ovenkahvasta kiinni ja vetää*

Vammanen kuva B--)

Lukas - *astelee sisään*


Lucy - Ompas se komea.. Hei! Miks mahaan kutittaa >o< ? *tuijottaa tyhmän näköisenä*


Lukas - Ööö.. Moi ?

Lucy - *Q* Ihanan paksu ääni!! <3<3<3 Ryhdistäydy!! ... Moi...


Lukas - Daisy, ootpas sä muuttunut! :D

Lucy - Täh!? Daisy? E-e-e-en m-mä oo Da-daisy ... .__. Mä oon Lucy, se jonka kans sä puhuit silloin puhelimessa.. Mut mä voin näyttää missä Daisy on..

Lukas ja Lucy kipittävät olkkariin n w n


Daisy - Tuosta saat ja..

Lukas - Daisy ?

Daisy -  Lukas !?


Daisy - *nousee istumaan* Lähe pois .. Mä en haluu et sä oot täällä.


Lukas - Mikä helvetti sul on? Mähän vaan halusin jutella ? :D

Daisy - Ihan oikeesti. Mee nyt.


Lukas - *lähtee takaisin Lucyn luo* Jep, toi on Daisy, yhtä kummallinen ja tyhmä ku ennenki.


Lucy - Noh ? graugrau!


Lukas - Se taitaa vihaa mua .. -.-

Lucy - <3<3<3 ~ Voi harmi! ); Mä en vihaa sua.


Lucy - Mä uskon et sä tuut mun huoneesee nukkuu.. Ei Daisy varmaa haluu et sä nukut siel..

Lukas - Niin kai ..

Lucyn huoneessa..


Lucy - *hyppää sängylleen* Tää on mun huone! Oo ku kotonas ^__^ <3

Lukas - Ööh.. joo..


Lucy - Tutki vähän paikkoja ku mä käyn hakee sulle patjan.


Lukas - Lucy odota.


Lucy - *kääntyy* Niin? *u* <3

hehehee! Väärinpäin:D

Lukas - Älä turhaan mee. Voidaanhan me nukkuu samas sängyssä. ..tai siin onhan toi aika iso ja sillee....... ._.


Lucy - oumaikaad oumaikaad ! <3 *sydän pysähtyy* O-okei.. ihan sama.

...





~

Ei vitsi :Dd
Nauran tälle ! 

Ja sit yks iiiiihana kuva minkä otin eilen Lucysta ja Lukesta <3 ~



Tähän on hyvä lopettaa : 3


xoxo Nea ~ 












15 kommenttia:

  1. ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *u* söy cyteee<3<3<33<33<3<33<3<3<33 ihana picific<3<3

    Ps. Give käynnissä mun blogissa(;
    rainbowsorbett.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oooiii ihana picfic<3<3<3<3<3 kuolin toho vikaa kuvaaaa<3<3<3

    VastaaPoista
  3. _EN_ jaksa odottaa jatkoo ... ;_;

    VastaaPoista
  4. Nea.... Mä pakastan sua ja sun nukkeja <3

    VastaaPoista
  5. Taas yks ihana nukke suhde! <3

    VastaaPoista
  6. Rakkaus <3 etenkin viimeinen kuva.

    Luv: Megi

    VastaaPoista
  7. sbfgboehgvnohwaeorhfojbbeuhufvfwgu4rbfusetihåpreoiuybpuvqbgpu5brpuihnfråeidh2upi3g9y580uu5uituig3g45giupguhåi4hgfhdothåoihåoiehoirehyqfyu4guuig348 söpöä!
    Give mun blogis kandee osallistuu!!!!
    ______________________________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Ihanaaaaaa!!! Toi vika kuva oli aivan ihana rakastuin siihen <3 Ja muutenkin hyvä toi kuvatarina ja enemmän ihania kuvia Lucystä ja Lukasista nun

    VastaaPoista
  9. Eikäh! Nyt vampyyri on rakastunut kuolevaiseen! Luulin että se oli mahdotonta...
    Voi ei! Onx Luke vamppis?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän Edwardkin rakastui Bellaan;)

      Poista
    2. No sepä oli Twilight, ja siinä MIESvamppis rakastu naiseen... Tässä TYTTÖvamppis rakastu mieheen.

      Poista
    3. No miks ei vois? Pulliploverhan voi kirjottaa tosta Romanssista kirjasarjan jonka on vaikka moonlight tai jotain. :D

      Poista

Leave a comment, pleace~ <3