lauantai 2. helmikuuta 2013

¤ ~ Kysymysten vastaukset ~ ¤


Tajusin, ettei me olla vastailtu teidän kysymyksiin! o:
Kysymyksiä tuli kuitenkin aika paljon, mutta aijomme vastata kaikkiin, joten toivon että lukisitte, ettei työ menisi hukkaan ;__; Paitsi jos ne kysymykset liitty "uuteen tulokkaaseen", niin jätin ne tekemättä.
Mutta tässä ne nyt tulee : )
P.s : Oon huomannu et oon muokannu Daisyn luonnetta alkuperäsestä ihan sairaasti >n< !! Yritän saada sen pikkuhiljaa takasi sellaseks kawaii cute -tytteliks : ) 


¤ ~ Lucy ~ ¤ 


Laura ^w^

- Ikävoitkö pois muuttanutta pikkusiskoasi Katya? -
- Mikäs kysymys tuo nyt oli? Tottakai ikävöin! ;__; -

- Nimeä kolme parasta musiikkityylilajia joista pidät -
- Hmm.. Pop, tekno ja.. Hmm.. >w< Ei näin vaikeita! -

- Pidätkö peruukistasi vai haluaisitko uuden? -
- Kyllä mä tästä tykkään ^w^ mutta ois se kiva saada vaihtelua. -

Elsa

- Kiusaako mursu sinua? -
- Noh.. Ei se hirveesti, mutta jos se tekee meille vaatteita niin se käyttää mua mallinukkena.. Ja joskus mun peruukki kuulemma "häiritsee" sitä, niin se ottaa sen pois >n< Ette tiiäkkään kuinka noloa on olla kaljuna ;__; !!

- Haittaako että laitoin sinulle yhtäpaljon kysymyksiä kuin Daisyllekkin? -
- Vielä eilen oisi haitannut, mutta mulla on just nyt paljon tärkeempää tekemistä kun vastailla kysymyksiin -
Mursu: - Taidat olla vähän kärttynä ;D ?

Jenzusu

- Mistä nimesi on peräisin? -
- Emmä tommosta voi tietää! owo -

- Pidätkö mursusta ? -
- Noh, on se ihan ok.. -

- Onko Daisy kiva? -
-Se on välillä liian pirteä, ja se ärsyttää, mut se on mulle vähän niiku sisko, ni en mä voi olla rakastamatta sitä <3 -

HermionePullip

- Miten muutuit vampyyriksi? -
- Hohoo! Tätä odotinkin jo! c:< Ankan Anastasia taisi olla samaan aikaan jossain (Pullip's teahousen nukke chatissa:D) sitte se vaan puras mua tai jtn. Mut mua se ei hirveesti haittaa.. Nää punaset silmät on itseasias aika kivat ^u^ -

- Jos et ollut vammpis syntyessäsi, miten vanhempasi suhtautuivat? -
- No siis.. Isästäni en tiedä mitään ja äitini asuu luostarissa.. :// Hän ei tedä minusta juuri mitään >///< -

- Tunnut olevan kauneusfriikki... Mitä muutosta haluaisit ulkonäköösi juuri nyt? -
- Nosiis.. :33 Uus meikki ois kiva, mut toi mursu ei suostu >n< !!! Voishan isommat rinnatki olla .__. ;D -

- Miksi panikoit niin paljon? :D -
- Niiku mistä? Ylipäätään vai..? Vai mun ulkonäöstä ? öwö Yritätsä sanoa et oon ruma, niin mun pitäis panikoida!? Voiei! Nyt pitää varata aika kauneuslaikkaukseen ja...! u u n -
Mursu: - Rauhotu!;D ei se varmaankaan sitä tarkottanu.

Alice

- Ootko tyytyväine peruukkiis? -
- öwö Eikös tää kysytty jo ..? -

- Haluaisitko jotain niinkuin uudet kustomit...? -
- Niinkuin sanoin jo aiemmin ... haluaisin ehkä uuden meikin, mut mursu ei haluu ainakaan viel u n u -

- Mikä on parasta tyttönä olemisessa? -
- Noh.. ::D meikkaaminen, hiusten laitto, vaatteet, shoppailu... -

Wimpeli

- mistä saat noin ihania vaatteita?? -
- Jotkut on joitain mursun vanhojen barbien vaatteita, jotkut mursu on tehny ite :> -

Kiitos kaikille kysymyksistä! ^w^


¤ ~ Daisy ~ ¤



Laura ^w^

- Pidätkö Lucysta ja mikä hänessä on ärsyttävää? -
- Tottakai mä siitä pidän! ^u^ Ja se on tosi ärsyttävää, kun se laittautuu liika >//////<

- Onko mursu kiva? -
- Jep n w n -

- Kumpi teistä on henkisesti kypsempi/vanhempi? -
- No minä tietenkin! :> Ettekste muka oo nähny sen lapsellista käytöstä ? o; -

- Pidätkö peruukistasi vai haluaisitko uuden? -
- hmm.. Tykkään tästä, mutta se on mennyt huonoon kuntoon.. :< Mistä sitä tietää onko mursu jo tilannut uuden ;33 -

Elsa

- Mikä on lempiasusi? -
- Hmm.. Ehkä yksi mekko, mitä ei oo nähty tässä blogissa vielä :/// Mutta näätte sen kyllä pian:> Se on tosi söpö ja.. -
Mursu: - Älä nyt paljasta! >o< ..tai siis, pitäähän lukijat pitää jännityksessä, eiks je? -

- Mitä tekisit jos naapuiisi muuttaisi julkkis? -
- En varmaa paljoa mitään u n u ~ Ei noi julkkikset hirveesti kiinnosta.. Paitsi jos se ois joku kuuluis lolita malli tai joku ihana kawaii söpöläinen tai jotain!!<3 -

jenzusu

- Miksi olet niin ihana? -
- >u< <33 !! Hihhii! Äläs nyt!! *kröhöm* ..emmä tiiä, kysy äitiltä ja isiltä. : ) Tai ei isiltä >n< Isi on tyhmä kakkapää!! Ei siltä voi mitään kysyä! -

- Mikä on kauneutesi salaisuus? -
- Äiti:3 jaja sirottelen joka aamu päälleni söpökawaiicutecuteaww -hippusia <3 -

- Onko sinulla idolia? -
- öwö ? Mikä se on? -
Mursu: - Se on sellanen, ketä fanitat kovasti. -
- Aaa.. Nyan cat !! <3 -
Mursu: - :D *reps* -

- Oletko itse tyytyväinen ulkonäköösi? -
- Mun peruukki on aika karseassa kunnossa u n u enkä tykkää mun silmistä.. Mutta niinkuin sanoin jo, ei tosta mursusta ikinä tiiä mitä se on tilaillu > w < -

HermionePullip

- Onko sulla ollut ihastuksia Michellen jälkeen? -
- >//////< .___. Noh, onhan toi mursu yrittäny tyrkyttää mulle jotain tyttöä, jonka se löys pullarista.. ^ u ^ Nimeä en sano, koska me ollaan vasta  vaan juteltu ja sillee.. -

- Miten pysyt niin rauhallisena, jos Lucy panikoi? -
- Emmä tiiä ewe -

- Onko sinulla suunnielmia tulevaisuudelle? -
- Onhan mulla, mut en voi kertoa > u < -

- Minkälaisia toiveita sinulla on jätille? -
- Se vois tehä mulle enemmän söpöjä vaatteita ja tehdä meille jotain kivoja rementtejä ^^ Ne ois tosi söpöjä > w < -

Alice

- Oletko mielestäsi nätti? -
- Enhän mä tollaseen voi vastata! -

- Lempi jälkeiruokasi? -
- Ehdottomasti muffinssit :> -

Wimpeli

- Kuinka kestät? -
- Helposti:3 Pitää ajatella positiivisesti.. -


¤ ~ Mursu ~ ¤

Laura ^w^

- Kuinka iso nukkeperhe sinulla on suunnitelmissa? -
- Emmä sitä osaa tarkalleen sanoa, mut ehkä 6 nukkea e w e -

Elsa

- Annatko nukkesi minulle? (<3) -
- En >:) -

jenzusu

-   keksit noin söpöjä ja ihania kuvatarinoita? -
- o w o en tiiä;D Mut kiitos -


HermionePullip

- Osaatko tehdä nukeillesi paljon vaatteita? Voitko laittaa tutoriaaleja? -
- Kyllä, paljon teen, mutta en oo varma osaanko;--D Ja voishan sitä laittaa niitä tutoja.. Katotaa nyt :3 -

- Oletko ajatellut minkä nuken hankit seuraavaksi? -
- Juuuup:> Niiku viime postauksessa sanoin, ostan juholta yhen pään, mut sit sen jälkeen luvassa on kai Dal n u n -

- Mitä aiot hankkia seuraavaksi nukkesi ohella? -
- Tilasin just viidenkympin edestä coolcatilta vaatteita, kenkiä ja sipsulit > u < !! Seuraavaksi on Daisyn uusi peruukki, sen tilaan tänä viikonloppuna tai kahen viikon päästä.. -

Alice

- Oletko mielestäsi hyvä ompelemaan? -
- Kyllä mä oon paljon kehittyny, mut en mä mikään hyvä oo.. -

- Oletko tyytyväinen blogiisi? -
- Joo:> -

- Parasta nukkeilussa? -
- Kaikki > w < Oon niin ilonen, että alotin nukkeilun ^u^ -

Wimpeli

- Miten sulla on noin ihanat nukeeeet???!!!?!!? -
- ö w ö Emmä tiia ja kiitos.. kai. -


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kiitos kaikille kysymyksistä !! : 3



xoxo Mursu ja pallopäät ~

Pystyttekö 16. kommenttiin?





6 kommenttia:

  1. Jee, eka kommentti! :DD

    Lucy, tarkotin että esim. kun Katy muutti pois niin Daisy oli niinku ihan calm ja sä juoksit ympäriinsä kuin päätön kana ._.

    VastaaPoista
  2. Tutuitui n u n Sä sait itelles kauheesti kysymyksii :( T.Kateellinen

    VastaaPoista
  3. Kiitos vaan ittellesi! :)
    Blogissani on give! Käy kattoo! Pliis!
    _________________________________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihana uus kursori ♥

    Mistä sait muuten sen Luken jalkapallolaukun?

    VastaaPoista
  5. Piti muuten laittaa yks kyssä Daisylle viel et Olisko kivaa nähä kaksois olentonsa? Jos olis tuu meille katsomaan xD

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3