keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Place, where i can be alone ~











~

Wuuuaah! .__. hehee..
Saatte kiittää mua noist kuvst o__o Olin äitillä, ja sain sitte mahti-idean lähtee ettimään semmosta kivaa kuvauspaikkaa.. Ensinäkin, kahlasin lumessa varmaa puol tuntii, ku etin kuvauspaikkaa.. Toiseks, mun kädet.. ja koko muuki kroppa oli ihan jäässä x__x mul oli jano ja nälkä. Ja sit viel eksyin -.- Mut sit tajusin et voin mennä mun jälkii pikin takas xd Koko reissu kesti ehkä puoltoist tuntii:)

Ja sitten Daisyn parisuhdetilaneesta sen verran, että se Michelle sai poikaystävän heti seuraavana päivänä ku se oli "alkanu" Daisyn kaa 3: Daisy on siis forever alone :'( siis ehkä;)

Syy siihen, miksi en ole postaillut on se, että hukkasin USBinisuunnille 2 viikkoo sitte.. Mut löysin sen tänää mun yöpöydän ja työpöydän välistä:) (y)

Oon aika petyny lähiaikojen kommenttimäärästä u__u' 
Mutta paljon kiitoksia JäätelöHirmu;), Laura^w^ ja HermionePullip! jotka olette jaksaneet kommentoida _toosi_ usein ^^

Ja seuraavat kuvat onkin sitten omistettu heille >u< joissa ei ole muokkauksia, koska olen kakka:))













se tunne, ku kameran linssissä on lunta 3:

Juu, eli mollamanian tilaus tuli, jonka tilasin miljoona vuotta sitten. Se sisälsi nuo shootissa olevat kengät ja 2 parii lisäkäsii:33
Nyt sitte odotellaan enään kahta pakettii.. Uutta herraani ja coolcatin tilausta.

On mulla vielä yks kuva;3

joosori.. u__u en jaksanu muokkaa kunnol..

Ainiin! Käypääkäs kattomassa mun random blogi:
Nea's storybook~
Toi kuva mikä tohon "lukijat" jutun alapuolelle on tullu, vie sinne samaan blogiin:3


Ei kai mulla muuta ollu.. ^^

Koitetaan saada aikaiseksi edess 12 kommenttia?
onhan teitä jo 50;)


xoxo Mursu ja pallopäät~



19 kommenttia:

  1. Kiitti :3

    Saan muuten Taeyang Williamin!!! :)))

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo poistin kun siinä ilmoitin onkelmasta (kirjoitusvirhe tahallinen) mutta se ratkesi :))

      Mutta Lukijat ei näy ._.

      Poista
    2. (vielä yx, LoL, oon tylsistyny)

      Mun blogiss on sitten vielä hieman lisää hehkuttelua Williamista ^.^
      I ♥ Pullipz. If u ♥ dem 2, reed dis: http://hermionen-jutut.blogspot.fi/

      Poista
  3. Noi ekat kuvat oli ihanasti valaistunu owo tosi nätti auringon valo.
    Muutenki nättii kuvii :3

    VastaaPoista
  4. Todella hienoja kuvia:) Toivottavasti et tule kipeäksi ;)

    VastaaPoista
  5. OI ihana postaus nun *Q* Noi kenkulit on super söpöt nwn

    VastaaPoista
  6. Muuten halusin kysyy, että mistä sait Daisyn pipon? Se on niin söde.. Vai teitkö ite? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun äitin kaverin äiti teki sen ;D se teki kans semmosen söpön possupipon.. sitä seuraavas postaukses;33

      XOXO mursu ja pallopäät~

      Poista
  7. Kaunis nukkeliini :) Ja oikein hieno oli kuvauspaikka :) Kiitos näistä kuvista, kun kerran vaivauduit (itse en edes mene ulos, koska siellä on kylmä, ja minä olen tämmöinen mukavuudenhaluinen ja lämpöä rakastava tyyppi)

    VastaaPoista
  8. Oot onnekas jos sun kamuilla on Pullippeja... Mun kamu ei ees jaksanu säästää miiniin, joka maksaa kolmekymppiä :-(

    VastaaPoista
  9. <3333 MUN TAKKI!!!!!!!! :DD hehehee... siis ihana paikka mis sä kuvasit ja Daicy näytti ihanalta <3 kyl toi matka kannatti ku sait noin ihanii kuvii ;) haluisin kans punaset shipit mun pullipille jos siis ois pullippii mut ymmärrät kyl. Ihanat nuket <3

    VastaaPoista
  10. Kivoi kuvia onnee sulle kun sait ne tilaukset! (:
    ___________________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Kukas se sun herra on ja millon se tulee? Oon odotellu omaanikin jo... Keskiviikosta ._.

    VastaaPoista
  12. Ai niin ja piti kysyy. Mulla on siis myös Tiphona, jolle haluaisin vaihtaa obbarin. En ole vielä tilannut, koska haluan olla varma että osaan vaihtaa sen :D Mutta voiko joku laittaa ohjeen SBS (step by step), mieluiten kuvilla niin olis ihanaa :))

    VastaaPoista
  13. Ja sitten milloin Miku tulee piirroxiin? Lupasit sen jo lokakuussa -.-

    VastaaPoista
  14. Mixei täällä ole ketään? Edellinen kommentti oli jo viis päivää sitten :((

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3