maanantai 4. helmikuuta 2013

Maybe i'm sick, but i can still post for you ~ ♣

mun otsikot on, mitä on, kestäkää se

Jep, oon siis kipee, ollu jo tiistai iltapäivästä asti.
Tänää menin aamul kyl kouluu, mut mut lähetettii kotii ._.

 Mulla on ihan über tylsää, joten päätin postata ^w^


Shoot: ♠ World changes, do i ? ♠ 

Mä oon tehny vaatteet mitä Lucylla on päällä ^^ paitsi noi kengät tietty ._.







Banneriks?:3




~

Hih : 3
Että sellasta tällä kertaa.

Käykää kattomassa mun lifestyle blogi, jookosta? http://neas-storybook.blogspot.fi/

Ja sitten yks extra kuva:




xoxo Mursu ja pallopäät~

9 kommenttia:

  1. NEEEAAAA!!! Tee mullekki tollanen naw pipo ja aww housut ;(

    VastaaPoista
  2. Ihania vaatteita! Katoin et lucy oli tos viimeses kuvas alasti OwO


    sofianukkeilee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. vohveli, älä huoli. Niin minäkin. Niin minäkin.

    :)

    VastaaPoista
  4. Hienoi kuvii:)Toivottavasti paranet pian:33

    VastaaPoista
  5. Oooh!! Ihanaa! Jee taas yksi joka tekee pullipin vaatteita! Olet aika hywä! :D

    www.mingpullipfashion.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ihan kiva shootti eui ihan mun lemppari.
    Blogissani on give!
    _________________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Tui tui nuo sinun nuoret nukkesi <3 Varsinkin tuo viimenen kuva oli oikein nätsy ;) Ja ne kaks ekaa kuvaa olivat oikein ihani <3

    VastaaPoista
  8. oon näköjää unohtanu kommata tai jtn, mut tosi söpöjä kuvia:3 uuuuh grauh toi vika kuva ^3^

    VastaaPoista

Leave a comment, pleace~ <3